Het komt nu al dichterbij

27 augustus 2016 - Leeuwarden, Nederland

Nog minder dan een week voor we weer over de Atlantische oceaan gaan vliegen. We hebben de route nu wat strakker gemaakt. In de oorspronkelijke route stonden o.a. Devils Tower en Mount Rushmore in de planning. Dat betekende een aantal dagen van ruim 600 kilometer rijden, dat is toch wel wat te veel van het goede. Dat hebben we er dus uitgehaald. Nadat we uit Yellowstone NP komen gaan we vanuit Cody (Buffalo Bill) weer afzakken naar Utah en Arizona.

Devils Tower en Mount Rushmore blijven op onze bucket list staan. We zijn van plan om per dag tussen de 150 en 400 kilometer te rijden, zodat er ook nog tijd overblijft om al het moois van de USA te bewonderen en niet alleen het asfalt.

De route kun je alvast zien op de kaart.

We hebben in Las Vegas het eerste hotel vastgelegd en een hotel in West Yellowstone.De andere hotels boeken we wel ter plaatse.

We hebben vandaag beide een paar boeken gekocht voor onderweg in het vliegtuig en de laatste spulletjes voor de toilettas.Ook een paar nieuwe SD kaartjes om de foto's op vast te leggen.

Nog een paar dagen, het begint al behoorlijk te kriebelen. We hebben er heel veel zin in. Alleen kijkt Ria heel erg tegen de vliegreis op.

1. Carolien:
    29 augustus 2016
    Mooie plannen hoor, en groot gelijk om wat kilometers te laten vervallen, er is zoveel moois te zien! Eerst maar veilige reis! We zijn benieuwd en leven/genieten mee :)
  2. JH Vloedbeld:
    30 augustus 2016
    heel veel plezier, geniet van het mooie USA. Ik volg jullie graag.
  3. Ankie:
    31 augustus 2016
    Morgen naar Amsterdam en dan gaat de reis beginnen. Hotze en Ria ongelooflijk fijne vakantie toegewenst. Ria het gaat helemaal goedkomen met dat vliegen..Echt! !!
    Weer in afwachting van al jullie mooie foto's, films en reis verhalen. Geniet ze!!!! Big kiss