Morgen is het zover, weer op naar de USA

14 september 2017 - Leeuwarden, Nederland

Na een aantal keren de westkust en omgeving te hebben bezocht, gaan we nu naar het zuidoosten. The deep south en Florida. Afgelopen week hebben wat minder het vakantie gevoel gehad, door hurricane Irma is er toch wat onzekerheid in geslopen. Onze oorspronkelijke route zullen we niet meer kunnen doen. Overnachten in de Florida Keys zal er niet inzitten. misschien kunnen we wel naar Key West rijden, maar van Key West is een derde van de huizen en accomodaties verwoest en tweederde zijn beschadigd. Afijn we horen wel of we er heen kunnen in de laatste week.

We gaan in ieder geval eerst noordwaarts, de route die ik de muziek route noem, langs steden als New Orleans (Jazz), Memphis (rock & Soul) en Nashville (country). Daar zullen we wat langer over doen als eerst de bedoeling was en wat minder Florida. We eindigen op 5 oktober in Miami, waarvandaan we terugvliegen via Frankfurt naar Amsterdam.

Vanavond overnachten we in Zwanenburg, zodat we morgenvroeg niet meer zo vroeg hoeven, de hotel shuttle levert ons bij schiphol af.

1. Bart en Diny:
    14 september 2017
    Lieve allebei, een hele goede vlucht. Wij wensen jullie een mooie reis. Genieten is het toverwoord. Lfs Bart en Diny
  2. JH Vloedbeld:
    Hotze en Ria,
    Veel plezier en geniet, ik lees al dat jullie creatief met de situatie na Irma omgaan, het wordt vast toch fantastisch ondanks dat het oorspronkelijke plan op losse schroeven staat.
    Have fun !
    grtz, Janhendrik
  3. Annette Koers:
    Hej Hotze en Ria,

Heeeel veel plezier daar, ik duim voor jullie dat de reis net zo prachtig zal zijn als je voor ogen had! En ik kijk natuurlijk weer uit naar de verhalen hier :) :)

Groetjes!
  4. Ankie:
    14 september 2017
    Het zal weer genieten worden Hotze en Ria. Heel veel plezier!
    We zien weer uit naar leuke verhalen en foto's!
    Enjoy tour trip and have a save journey! !