Van Memphis naar Nashville

26 september 2017 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vanochtend zijn we aardig op tijd opgestaan, we wilden op tijd rijden om de 350 kilometer van Memphis naar Nashville het grootste deel in de ochtend te doen. Om een uur of half 10 waren we op weg, de eerste stop was na 20 kilometer al gepland, nl. bij de Starbucks. Aangezien de koffie in de hotels nogal van de slappe soort is wil Ria graag iets sterkers en dan wordt dat dus de Starbucks. Na een kwartiertje bij de Starbucks zijn we de Interstate 40 opgegaan richting Nashville. Rond Memphis was het erg druk, daarna  viel het allemaal wel wat mee met het verkeer. Het reed in ieder geval lekker door. Rond half 2 in de middag arriveerden we bij het hotel, maar de kamer was nog niet klaar. We zijn dus even op zoek gegaan naar een winkelcentrum (Mall). Nou we hebben er een gevonden vlak bij de “Gran Ol’Opry”.

Als ik mag inschatten waren er wel 500 winkels dus je kon te kust en te keur. We hebben ook maar in die Mall gegeten en zijn daarna naar het hotel gegaan om in te checken.

Aan het begin van de avond maar naar het centrum van Nashville gelopen en genoten van de country music die er werd gespeeld in de kroegen aan Broadway. We hebben een paar gelegenheden bezocht en een biertje gedronken. Ria was vooral gecharmeerd van een cowboy zanger met een hoed op, dat deed toch wel wat. Morgen maar even kijken of ik ook een cowboyhoed kan scoren. Rond half 11 hebben we de kuierlatten maar weer onder gebonden om naar het hotel te lopen. De stappenteller gaf toen we terug waren voor vandaag ongeveer 23.000 stappen aan. Best wel een flink aantal.

We hebben qua muziek nu New Orleans, Memphis en Nashville bezocht, elke stad heeft zijn eigen muzieksoort en sfeer. Mooi om dat mee te maken.

Morgen nog een dagje Nashville, eerst een was draaien want de bodem van de koffer met schone kleding komt in zicht.

1. Mannie mannes:
    26 september 2017
    wat beleven jully veel ogen tekort indrukwekkentik geniet van de foto en reisverhalen doei
  2. Janhendrik:
    26 september 2017
    zit niet veel meer achter mijn achmea account dus moet een hoop inhalen maar jullie vastlegging is weer top, wat een ervaringen, super gaaf. Have FUN !
  3. Janhendrik:
    26 september 2017
    oh ja mbt betrekking tot die hoed: al geef je een aap een gouden ring...............
  4. Tineke:
    26 september 2017
    Koop maar snel een stoere cowboyhoed...kan ik opscheppen over mijn stoere neef!!! Blijven genieten samen